1398-01-18 16:37
510
0
62412
مدیر پروژه بندولی خبرداد؛

اتمام عملیات اجرایی پروژه بندولی تا 24 ساعت آینده / فعالیت 47 دستگاه ماشین آلات و تجهیزات مهندسی در این پروژه

مدیر پروژه بندولی از پایان عملیات اجرایی احداث کانال انحرافی بندولی تا 24 ساعت آینده خبر داد .

به گزارش گلستان ما؛ رضا قبادی مدیر پروژه بندولی قرارگاه خاتم الانبیاء در گفتگو با خبرنگارما، اظهارکرد: رسالت سپاه در امداد رسانی به سیل زدگان استان گلستان در منطقه بندولی در 3 فاز طراحی و برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: فاز اولی که طراحی شده ایجاد یک کانال انحرافی 1700 متری است ، که در مواقع سیلاب به خروجی آب در این منطقه کمک می کند این فاز فقط برای مواقع ضروری و سیلاب است .

مدیر پروژه بندولی تصریح کرد: فاز دوم این طرح کمک به آب منطقه ای استان گلستان به عنوان کارفرما بود که بتوان آب بندهای مسیر رودخانه را لایروبی کنیم.

002

به گفته وی ؛ فازسوم طراحی برای ورودی آب است که در شرایط عادی بتوان از این کانال برای پروژه آب گرگانرود استفاده کنیم.

قبادی اذعان داشت: فاز اول این کانال 1650 متر آن انجام شده است که در انتهای مسیر به منطقه باطلاقی برخوردیم که قرار شد امروز  آبندان تخلیه شود تا پس فردا عملیات اجرایی این پروژه به اتمام برسد.

وی افزود: پس از پایان این بخش ادامه فازهای آینده بستگی به هماهنگی و توافق بین کارفرما و قرارگاه خاتم الانبیاء دارد ولی کار طراحی این پروژه در قسمت ورودی تا آخر هفته  طراحی و اجرا را به اتمام خواهد رسید .

مدیر پروژه بندولی گفت: 180 نفر از پرسنل به همراه 47 دستگاه ماشین آلات و تجهیزات مهندسی این مجموعه در اجرای این پروژه مشارکت داشته اند.

002 1

002 2

002 3

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.